Povrat i zamjena
1. Povrat
Ako je kupac preuzeo robu i odustao od kupnje, mora vratiti robu Anna Marie Store-u u roku od 14 dana od dana primitka na adresu uz prethodnu obavijest na mail adresu info@annamarie.hr. Nakon roka od 14 dana Anna Marie Store nije dužna prihvatiti vraćenu robu.
Povrat novca Anna Marie Store mora napraviti najkasnije 14 dana nakon primitka robe.
Povrat uzimamo u obzir ako:
-proizvod nije oštećen
-proizvod nema mirisa na cigarete, parfeme, hranu, znoj itd.
-sve su naljepnice i dalje pričvršćene i nema znakova pokušaja premještanja
-proizvod nema tragove šminke, dezodoransa, lažni / sprej-žutilo ili bilo koje druge mrlje
-proizvod nema dlake kućnih ljubimaca
Uz vraćeni proizvod morate poslati kopiju originalnog računa i ispuniti obrazac za povrat koji ste dobili u paketu proizvoda i koji možete preuzeti na LINK.
Spakirajte artikle u ambalažu koja je pogodna za transport (predlažemo vam da koristite transportno pakiranje u kojem ste primili paket, jer je prilagođeno za povrat proizvoda). Originalno pakiranje proizvoda koji sadrži obuću ne smije se oštetiti ili prekriti ljepljivom trakom.
Ukoliko originalno pakiranje bude oštećeno ili prekriveno ljepljivom trakom Anna Marie Store će umanjiti dio iznosa od povrata.
Ukoliko želite da povrat pošiljke za vas organizira Anna Marie Store potrebno je naglasiti prilikom slanja mail-a. Putem dostavne službe GLS organizirat ćemo prikup paketa na adresi koja je postavljena za dostavu prilikom kupovine( ukoliko naglasite drugu adresu od adrese dostave paket će biti preuzet na toj adresi). Trošak dostave u tom slučaju iznosi 5,30 EURA. Trošak dostave će se odbiti od iznosa za povrat.
Ukoliko se odlučite za drugu dostavnu službu koju sami odaberete za dostavu na Anna Marie Store adresu trošak dostave snosite ovisno o cjeniku dostavne službe koju ste odabrali.
Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.
Ukoliko je dostava bila besplatna te pri povratu robe i storniranju proizvoda to više nije, tada kupcu vraćamo iznos umanjen za troškove prve dostave (5,30 €) koja je besplatna isključivo za račun koji prelazi 100 €.
Nakon što primimo Vaš paket potrebno je par radnih dana da isti pregledamo i obradimo. Ukoliko vraćeni proizvodi nisu u skladu s pravilnikom, odmah se javljamo na Vašu mail adresu. Ukoliko su vraćeni proizvodi u skladu s našim pravilnikom, javljamo se na Vašu mail adresu s obavijesti da je izvršen povrat novca. Povrat novca vršimo putem STRIPE sustava za narudžbe plaćene karticom ili transakcijski na Vaš IBAN za narudžbe plaćene prilikom preuzimanja.
Pošiljku šaljete na sljedeću adresu:
Anna-Marie 2022 d.o.o.
Marjanski put 16,
21000 Split
*Iznimno: Povrat na artikle koji su sniženi 50% i više, nije moguć
2. Zamjena
Zahtjev za zamjenu možete predati putem e-maila info@annamarie.hr, u kojem trebate navesti broj narudžbe, šifru ili opis artikla koji želite mijenjati i podatke o artiklu (šifru ili opis) za koji želite zamijeniti ranije naručeni proizvod.
Kupac ima pravo na zamjenu u roku od 14 dana od dana primitka pošiljke.
Zamjenu uzimamo u obzir ako:
-proizvod nije oštećen
-proizvod nema mirisa na cigarete, parfeme, hranu, znoj itd.
-sve su naljepnice i dalje pričvršćene i nema znakova pokušaja premještanja
-proizvod nema tragove šminke, dezodoransa, lažni / sprej-žutilo ili bilo koje druge mrlje
-proizvod nema dlake kućnih ljubimaca
Ukoliko kupac šalje artikl/e na zamjenu za drugu veličinu, boju ili model, Anna Marie Store će poslati traženo u što skorijem roku. Ako postoji razlika u cijeni, Anna Marie Store će tu razliku naplatiti kupcu prilikom preuzimanja pošiljke. Ako je pak Anna Marie Store dužna kupcu, tvrtka će vratiti razliku na IBAN od kupca ili će taj iznos oduzeti od iznosa dostave.
Trošak dostave u jednome smjeru snosi Anna Marie Store, a u drugome smjeru snosi Kupac.
Ukoliko želite da povrat pošiljke za vas organizira Anna Marie Store potrebno je naglasiti prilikom slanja mail-a.
Putem dostavne službe GLS organizirat ćemo prikup paketa na adresi koja je postavljena za dostavu prilikom kupovine( ukoliko naglasite drugu adresu od adrese dostave paket će biti preuzet na toj adresi). Trošak dostave u tom slučaju iznosi 5,30 EURA . Trošak dostave će se naplatiti prilikom dostave zamjenskog paketa.
Ukoliko se odlučite za drugu dostavnu službu koju sami odaberete za dostavu na Anna Marie Store adresu trošak dostave snosite ovisno o cjeniku dostavne službe koju ste odabrali.
Anna Marie Store odgovara na stvarne tvorničke pogreške kupljenih proizvoda u internetskoj trgovini. Ako kupac ima bilo kakav prigovor na temelju članka 10 Zakona o zaštiti potrošača, obavijestite nas na info@annamarie.hr.
Ukoliko potrošač zaprimi robu koja je s greškom ili je zaprimio artikl kojeg nije naručio, potebno je poslati mail na info@annamarie.hr s fotografijom koja prikazuje neodgovarajući artikl (bilo da je riječ o pogrešci ili krivo poslanom artiklu). Trgovac se obvezuje odgovoriti na upit u roku od 7 dana, pregledati fotografije koje prikazuju grešku te, ukoliko je pritužba opravdana, naručiti prikup te robe o vlastitom trošku i dostavu nove robe također o trošku Anna Marie Store-a.
Potrošač (kupac) je dužan pravilno i sigurno zapakirati robu te u dogovoru s Anna Marie Store-om predati GLS-ovom dostavljaču.
Nakon što primimo Vaš paket potrebno je par radnih dana da isti pregledamo i obradimo. Ukoliko vraćeni proizvodi nisu u skladu s pravilnikom, odmah se javljamo na Vašu mail adresu. Ukoliko su vraćeni proizvodi u skladu s našim pravilnikom, šaljemo zamjenski proizvod.
Države Europske Unije
Za sve ostale države koje nisu Republika Hrvatska, zamjena funkcionira na drugačiji način. Troškove povrata i novog slanja snosi isključivo Kupac.
*Iznimno: Zamjena na artikle koji su sniženi 50% i više, nije moguća